martes, 7 de enero de 2014

BRAÇ DE GITANO DE NATA / BRAZO DE GITANO DE NATA

Avui us vull ensenyar el meu primer braç de gitano, al cap i a la fi és una variació del tronc de nadal... jijii Aquests són els postres que els vaig preparar als amics per al sopar de fi d'any.

Hoy os quiero enseñar mi primer brazo de gitano, al fin y al cabo és una versión del tronco de navidad.... jijiji Estos son los postres que les preparé a los amigos para la cena de fin de año.

Els ingredients (per 10 persones):
- 5 ous mitjans (5 huevos medianos)
- 150 g de sucre (150 g de azúcar)
- 150g de farina (150 g de harina)
- una punteta de sal (una punta se sal)
- sucre glass (azúcar glacé)
- 2 bricks nata per muntar (2 bricks de nata para montar)

La preparació:
Per fer el coc, barrejem els ous amb a sucre amb les varilles elèctriques fins que la massa agafi una mica de volum, seguidament hi afegim a la preparació la farina i la sal. Després extendrem la massa per sobre d'un paper vegetal en una safata de forn i ho enfornem durant 10 min a 180º, fins que quedi amb una mica de color, no ha de quedar massa cuita perque sinó quan l'enrotllem es trencarà. 

Para hacer el bizcocho, mezclamos los huevos con el azúcar con las barillas electricas hasta que la masa coja un poco de volumen, después añadimos a la preparación la harina y la sal. Luego extenderemos la masa por encima de un papel vegetal en una bandeja de horno y lo entramos en el horno durante 10 minutos a 180º, hasta que coja un poco de color, aunque no tiene que hacerse mucho porque sino al enrollarlo se romperá.

Estreu el coc del forn i quan encara estiqui calent agafem un altre paper vegetal i li espolvorejem sucre el pols, coloquem el coc per sobre i ho anem enrotllant perquè agafi forma. Li coloquem un drap de cuina per sobre i esperem que es refredi.

Sacamos el bizcocho del horno y cuando aun este caliente cojemos otro papel vegetal y le espolvoreamos azucar glace, colocamos el bizcocho por encima y lo vamos enrollando para que coja forma. Le colocamos un trapo de cocina por encima y esperamos a que se enfríe.

Mentre s'arrefreda, farem el farcit, jo simplement el vaig fer amb nata muntada, amb sucre. I amb molt de compte desenrollem el coc, que veurem que s'haurà quedat amb la forma i el farcim, el tornem a enrollar i el posem a la nevera. Abans de servir hi espolvorejem sucre glass per sobre i llestos.

Mientras se enfría, hacemos el relleno, yo simplemente lo hice con nada montada con azúcar. Y con mucho cuidado desenrollamos el bizcocho, que veremos que se habrá quedado con la forma y lo rellenamos, lo volvemos a enrollar y lo ponemos en la nevera. Antes de servirlo le espolvoreamos azúcar glass por encima y listos.


BON PROFIT!!! QUE APROVECHE!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario