domingo, 5 de enero de 2014

MENÚ DE FI D'ANY // MENÚ DE FIN DE AÑO

Bon any 2014!! Com va ser la vostra entrada a l'any? la meva triumfal!! jujuju. Feia temps que no teniem una festa taaaan animada, però aquí només us ensenyaré la part gastronomica que és la que toca. Un dels proposits que m'he fixat per aquest any és obrir una mica el ventall del meu blog, m'han arribat suggerències i com que el vull seguir fent en català, per no canviar-ho, ho faré en els dos idiomes, català / castellà, així hi ha una sector del públic que em llegeix que li serà més fàcil.

Feliz 2014!! Como fue vuestra entrada al nuevo año? La mía triunfal!! jujuju. Hacía tiempo que no teníamos una fiesta taaaaan animada, pero aquí solo os enseñare la parte gastronómica que es la que toca. Uno de los propósitos que me he fijado para este año es abrir un poco el abanico de mi blog, me han llegado sugerencias y como quiero seguir haciendo el blog en catalán, para no cambiarlo, lo haré en los dos idiomas, catalán y castellano, así hay un sector de público que me lee que le será mas fácil.

Aquí teniu la taula parada per al sopar que vam fer a casa i on van venir els amics (tot i que en va faltar algun...)

Aquí tenéis la mesa puesta para la cena que hicimos en casa y dónde vinieron los amigos (aunque faltó alguno...)



De primer un entremès, amb embotit i ensaladilla casolana al centre, d'embotits com veureu des dels típics (pernil dolç, salat i formatge), d'altres de normals (salxitxó amb pebre al voltant) i altres més especials (embotit de pollastre amb pistatxos i embotit de pavo amb nous i ou dur).

De primero un entremés, con embutido y ensaladilla casera en el centro, embutidos como vereis hay des de los típicos (jamón dulce, salado y queso), otros de normales (salchicón con pimienta al rededor) y otros más especiales (embutido de pollo con pistachos y embutido de pavo con nueces y huevo duro).




De segon, doncs pollastre al forn, senzil senzill i es fa sol, que és el més interessant de tot, per aquesta ocasió vaig comprar cuixetes, de manera que en tocaven 2 per cap i hi havia opció a repetir, com a acompanyament ceba i tomàquet fet juntament amb el pollastre i patates laminades fetes també al forn.

De segundo, pues pollo al horno, sencillo sencillo y se hace solo, que es lo más interesante de todo, para esta ocasión compré jamoncitos, de tal forma que había 2 para cada uno y había opción a repetir, para acompañar, cebolla y tomate hecho junto al pollo y patatas laminadas también al horno.



De postre un braç de gitano de nata, un postre fàcil, ràpid, bo i resulton! Els hi va agradar molt.

De postre un brazo de gitano de nata, un postre fácil, rápido, bueno y resulton! Les gustó mucho.




Evidentment no podien faltar els raïms que vaig posar en bossetes i després vaig etiquetar amb unes etiquetes que vaig trobar per internet i molt adients per a l'ocasió.

Evidentemente no podían faltar las uvas que puse en bolsitas y luego etiqueté con unas etiquetas que encontré en internet y muy acorde para la ocasión.



Un cop van sonar les dotze campanades que vam veure amb l'home del Mil·lèni, vam fer el tradicional xin xin, aquesta vegada amb cava Portell de Sarral.

Cuando sonaron las doce campanadas que vimos con el Hombre del Mileni, hicimos el tradicional xin xin, esta vez con cava Portell de Sarral.



I al final el nostre estimat Ruben ens va obsequiar amb una Crema d'Arròs bomba del Delta (com a bon Rapitenc), per encetar el que va ser una festa espectacular que vam acabar a l'Hotel Termes i que segur trigarem a oblidar.

Y al final nuestro querido Ruben nos obsequió con una Crema de Arroz bomba del Delta (como buen Rapitenc), para abrir lo que fue una fiesta espectacular que terminamos en el Hotel Termes y que seguro tardaremos en olvidar!




FELIÇ 2014!!

FELIZ 2014!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario