martes, 25 de febrero de 2014

ARROS DE DELICIES CASOLÀ / ARROZ DE DELICIAS CASERO

De tant en tant ens agrada menjar arros, tot i que de sempre que he de dir que l'arròs és un dels meus plats preferits... De petita a la cubana em tornava boja!! Jujuju... però també que sóc molt fan de l'arròs tres delicies que fan a tots els xinos, i per més que ho intento no em queda igual... 

De vez en cuando nos gusta comer arroz, aunque de siempre que tengo que decir que el arroz es uno de mis platos preferidos... De pequeña a la cubana me volvía loca!!! jujuju.... pero también que soy muy fan del arroz tres delicias que hacen en todos los chinos, y por mas que lo intento no me queda igual... 

De fet el que us ensenyo avui és una aproximació que a l'igual que altres dies en podeu fer les variacions que cregueu convenients en quant als ingredients, ja que hi podem posar allò que ens agradi més o el que tinguem al rebost!! El podem considerar un plat d'aprofitament per aquest fet. Sempre hi queda tot be! 

De hecho el que os enseño hoy es otra aproximación que al igual que otros días, podéis hacer  las variaciones que creáis convenientes en cuanto a los ingredientes, ya que podemos poner aquello que más nos guste o tengamos en la despensa!! Lo podemos considerar un plato de aprovechamiento por este mismo hecho. Siempre le queda todo bien!

 Els ingredients (2 pers):
  • 160 g. d'arròs (arroz)
  • 2 alls tendres (ajos tiernos)
  • un grapat pèsols (un puñado de guisantes)
  • 2 pastanagues (zanaorias) 
  • 6 xampinyons (champiñones)

Preparació:
Mentre posem l'arròs a bullir, en una cassola una mica àmplia hi posem els alls tendres a bocinets que es facin una mica i aleshores hi incorporem la pastanaga que prèviament haurem tallat a daus i els xampinyons també tallats petitets.

Mientas ponemos el arroz a hervir, en una cazuela un poco ancha sofreímos los ajos tiernos a trocitos para que se hagan un poco y entonces incorporamos la zanahoria que previamente hemos cortado a dados y los champiñones también cortados pequeñitos.

Quan comprovem que la pastanaga está quasi llesta, és el moment de posar-hi els pèsols i mentre escorrem l'arròs i també l'incorporem a la mateixa cassola per tal que s'armonitzin els gustos dels diferents ingredients i l'arròs no quedi soso, sinó que s'integri tot i formi un conjunt.

Cuando comprobemos que la zanahoria esta casi lista, es el momento de ponerle los guisantes y mientras escurrimos el arroz y también lo incorporamos a la misma cazuela para que se armonicen los gustos de diferentes ingredientes y que el arroz no quede soso, sino que se integre todo y forme un conjunto.

BON PROFIT!!

BUEN PROVECHO!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario