martes, 4 de marzo de 2014

BROWNIE DE XOCOLATA / BROWNIE DE CHOCOLATE

Aquesta recepta fa temps que forma part del meu receptari, concretament des que vaig participar en unes jornades de cuina al Lluert, recordo que un representant de cada entitat del poble ens presentava un plat de cuina, i la Sílvia des del grup de colònies, ens va ensenyar el brownie i des d'aleshores que de tant en tant, en alguna ocasió diferent el faig.

Esta receta hace tiempo que forma parte de mi recetario, concretamente desde que participe en unas jornadas de cocina en el Lluert, recuerdo que un representante de cada entidad del pueblo nos presentaba un plato de cocina, i Silvia des de el grupo de colonias nos enseñó el brownie i desde entonces que de vez en cuano, en alguna ocasión diferente lo hago.

De la recepta original que ens van donar, es possible que n'hagi variat alguna quantitat, ja se sap, de mica en mica ens anem fent les receptes una mica nostres.

De la receta original que nos dieron, es posible que haya variado alguna cantidad, ya se sabe, a medida que la hacemos, nos hacemos las recetas un poco nuestras.

Els ingredients:
  • 120 grs de xocolata negra (chocolate negro)
  • 120 grs de mantega (mantequilla)
  • 4 ous (huevos)
  • 200 grs de sucre (azúcar)
  • 70 grs de farina (harina)
  • 100 grs de nous pelades (nueces mondadas)
  • sucre glacé (azúcar glacé)
La preparació
Es fon la xocolata amb la mantega, tots dos a trocets, al bany maria o bé al microones (vigileu que no se us cremi). Mentres barrejem a part, els ous amb la sucre fins a tenir una barreja més blanca, tot seguit hi posem la farina tamissada i després la preparació de la xocolata i al final les nous a bocinets.

Se funde el chocolate con la mantequilla, los dos a trocitos, al baño maría o en el microondas (vigilad que no se os queme). Mientras mezclamos a parte, los huevos con el azúcar hasta tener una mezcla mas blanca, seguidamente pondremos la harina tamizada y luego la preparación del chocolate y al final las nueces a trocitos.

Es posa la massa en un motlle gran i si no es de silicona, ben untat de mantega, ho entrem al forn a 180º durant uns 30' (aneu controlant perque cada forn és un món). Per decorar hi podem posar sucre glacé.

Se pone la masa en un molde grande y si no es de silicona, que esté bien untado de mantequilla, lo entramos en el horno a 180º durante 30º (ir controlando porque cada horno es un nundo). Para decorar le podemos poner azúcar glas.



No hay comentarios:

Publicar un comentario