lunes, 2 de febrero de 2015

PASTIS DE FRUITA I MASSA DE FULL // TARTA DE HOJALDRE Y FRUTAS

Sempre m'ha agradat aquest postre, però no m'atrevia a fer-lo, no sé perquè pero no m'atrevia! Aleshores he aprofitat una trobada amb amics per tal de fer-lo, el resultat ha estat boníssim! ha agradat i m'ha agradat moltíssim.

Siempre me ha gustado este postre, pero no me atrevía a hacerlo, no sé porque, pero no me atrevía! Entonces he aprovechado un encuentro con amigos para hacerlo, el resultado ha estado buenísimo! ha gustado y me ha gustado muchísimo.

Els ingredients:
  • 1 lamina de pasta de full rectangular (hojaldre rectangular)
  • 1 ou (huevo)
  • crema pastissera (crema pastelera)
  • fruta al gust (fruta al gusto)
  • 1 sobre de cobertura per pastissos (1 sobre de cobertura para tartas)
  • 2 cullerades de sucre (cucharadas de azúcar)
  • aigua (agua)



La preparació:


En primer lloc preparem la massa de full, en aquest cas millor rectangular, amb l'ajuda d'un ganivet marquem un recuadre a un cm de la vora, i amb una forquilla punxem tota la base, ja que quan la posem al forn no pugi i s'infli.

En primer lugar preparamos la masa de hojaldre, en este caso mejor rectangular, con la ayuda de un cuchillo marcamos un recuadro a un cm de la esquina, y con un tenedor pinchamos toda la base, ya que cuando la ponemos al horno no suba y se hinche.



Preparem crema pastissera, la meva recepta la trobareu aquí. Un cop aquesta estigui freda al igual que la massa de full, la extendrem per sobre, fent una capa fina, per tal que el resultat final no sigui una peça massa gruixuda.

Preparamos una crema pastelera, mi receta la encontraréis aquí. Una vez esta esté fría al igual que la masa de hojaldre, la extenderemos por encima, haciendo una capa fina, para que el resultado final no sea una pieza demasiado gruesa.


Rentem i tallem la fruita que hi volem colocar, i l'anem posant ordenadamet per sobre, en el meu cas com podeu comprovar l'he fet amb platan, maduixes i kiwi.

Lavamos y cortamos la fruta que queremos colocar, y la vamos poniendo ordenadamemte por encima, en mi caso, como podréis comprobar la he hecho con plátano, fresas y kiwi.


Preparem la cobertura, mesclant el sobre del preparat, amb dues cullerades de sucre, i després amb un got d'aigua i ho posem en un cassó. Ho anem remenant fins que vagi espessint i arribi al punt de bullir. Aleshores ho apartem del foc, i deixem que s'arrefredi durant un minutet.

Preparamos la corbertura, mezclando el sobre del preparado, con dos cucharadas de azúcar, y luego con un vaso de agua i lo ponemos en un cazo. Lo vamos removiendo hasta que vaya espesando y llegue al punto de ebullición. Entonces lo apartamos del fuego, y dejamos que enfríen durante un minutito.


Aleshores anem repartint per sobre del pastis, la preparació gelatinosa, anem mirant que quedi tota la fruita coberta. I finalment coloquem el pastis a sobre de la safata on la servirem. Si la prepareu per menjar al moment, talleu-lo quan la cobertura estigui totalment freda.

Entonces vamos repartiendo por encima de la tarta, la preparación gelatinosa, iremos mirando que quede toda la fruta bien cubierta. Y finalmente colocamos la tarta encima de la bandeja donde vayamos a servirla. Si la preparamos para comer al momento, la cortaremos cuando la cobertura esté totalmente fría.



No hay comentarios:

Publicar un comentario