viernes, 24 de mayo de 2013

LASSANYA DE VERDURES

Ja tocava una recepta de verdures, així que em vaig proposar buscar a internet  alguna recepta que em cridés l'atenció, però com que realment a mi em costa una mica introduir temes i ingredients nous em feia una mica de por... 

Al final no vaig fer-ne cap de concreta, sinó que una mica d'aquí, una mica d'allí, i les verduretes que tenia a la nevera al final va sortir aquesta lassanya i la veritat que repetirem i segur.... Espero que us sembli bé i que sobretot us agradi. Ja em direu què us sembla als comentaris!

Els ingredients per dues persones:

  • 6 làmines de lassanya
  • 1 ceba picada
  • 2 pastanagues pelades i picades
  • 150 gr de bolets a trossos (1 pot de bolets variats)
  • 1 carabassó a quadrats petits
  • 1 tomàquet pera pelat i a bocins
  • llet
  • mantega
  • oli
  • 1 cullerada sopera de farina
  • sal
  • nou moscada
  • formatge rallat

La preparació:
Es sofregeix la ceba a foc mig i quan està feta s'hi agefeix la pastanaga, quan aquesta està mig cuita hi afegim el carabassó i mentre es fan les verdures comencem a preparar les plaques de la lassanya seguint les instruccions del paquet, s'escorren i es posen en aigua freda, jo utilitzo les plaques de lassanya precuita del Pavo i queden genials!

Sense que s'hagi fet el carabassó del tot hi posem els bolets i apujem el foc, quan els bolets estàn llestos hi incorporem el tomàquet i ho deixem fer 5 minutets i ho salpebrem. Aleshores posem les plaques de lassanya a sobre d'un drap perque s'escorri l'aigua. Mentre fem la beixamel i preparem el motlle on posarem la lasanya per introduir-la al forn, en aquest hi posem una capa de làmines de lasanya, després una capa de verdura, una altra de lasanya, una altra de verdura i ho tapem amb una última capa de lasanya.

Finalement ho cubrim amb la beixamel i el formatge rallat, ho introduirem al forn que previament haurem posat a precalentar i ho gratinarem.

BON PROFIT!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario