viernes, 3 de mayo de 2013

COCA DE XOCOLATA // COCA DE CHOCOLATE

Uns postres, molt ràpids i molt facils de fer i el resultat.... estupendament bo! Es una d'aquelles coses que inclos pots fer si es presenta gent a casa i no els esperes, mentre es fa el cafe i es fa petar la xerrada o bé si tenim un dinar i ens oblidem de comprar postres doncs.... aquí ho tenim!

Unos postres, muy rápidos y muy fáciles de hacer y el resultado.... estupendamente bueno! Es una de esas cosas que incluso puedes hacer si se presenta gente en casa y no los esperas, mientras se hace el café y se empieza a hablar, o bien si tenemos una comida y nos olvidamos de comprar postres pues... aquí lo tenemos!


Els ingredients:
  • 1 massa de pasta de full (hojaldre)
  • Nutella o Nocilla (nutela o nocilla)
  • Sucre (azúcar)

La preparació:
Traiem la massa de pasta de full del congelador (jo per aquests faig servir normalment la del Mercadona congelada perque surt bona i és rectangular, tot i que amb la fresca del Lidl també surt estupenda) i mentrestant precalentem el forn a 180º. Quan la massa ja es pugui treballar l'extendrem una mica amb el corró i la tallarem per la meitat deixant dues peces iguals. 

Sacamos la masa del hojaldre en el congelador (yo para estos uso normalmente la del Mercadona congelada porque sale buena y es rectangular, aunque con la fresca del Lidl tambien sale estupeda) y mientras precalentamos el hornoa 180º. Cuando la masa ya se pueda trabajar la extenderemos un poco con el rodillo y la cortaremos por la mitad dejando dos piezas iguales.

Amb una forquilla les punxarem i seguidament untarem una de les dues cares amb la crema de cacao que preferim o que tinguem a casa, Nutella o bé Nocilla. Un cop llest posarem l'altra capa de la pasta de full a sobre i hi espolvorejarem sucre per sobre. Així agafarem la preparació i la colocarem en la safata del forn amb un paper de forn. 

Con un tenedor las pinchamos y seguidamente unamos una de las dos caras con la crema de cacao que prefiramos o que tengamos en casa, Nutela o Nocilla. Una vez listo pondremos la otra capa de hojaldre encima y le espolvoreamos azúcar por encima. Así cojeremos la preparación y la colocaremos en la bandeja del horno encima de un papel de horno.

Anirem controlant el forn ja que depenen del tipus i la marca amb 10 minutets ho tenim llest, quan la massa es comenci a bufar una mica i es torri.

Iremos controlando el horno, puesto que depende del tipo y marca con 10 minutitos lo tenemos listo, cuando la masa empiece a dorarse un poco y a subir.

BON PROFIT!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario