jueves, 23 de mayo de 2013

TIMBAL DE CORDER AMB PATATES PANADERA // TIMBAL DE CORDERO CON PATATAS PANADERA

Fa uns dies que no us poso cap recepta i es que he estat enfeinada amb la boda d'uns amics, fent encarrecs de fofutxes per les comunions que s'apropen i preparant un curs que donaré el proper dissabte al Club Cosetes de Cambrils sobre fofutxes.

Hace unos días que no os pongo ninguna receta y es que estado ocupada con la boda de unos amigos, faciendo encargos de fofuchas para las comuniones que se acercan y preparando un curso que daré el proximo sabado en el Club Cosetes de Cambrils sobre fofuchas.

Bé el que us presento avui és, un timbal de corder amb patates panadera, aquest va ser el menú de celebració dels meus 32 anys amb la familia aquí a casa. Tenia ganes de fer un dinar elavoradet, i em va venir al cap que el Gerard i la Sílvia havien fet algo així uns nadals a casa seva i ens havien ensenyat les fotos a través del seu facebook, així que em vaig posar mans a la obra i aquí tenim el resultat. Les quantitats avui són una mica exagerades ja que són per 11 persones, així que si ho heu de fer en petit comité us toca fer calculs! Espero que us agradi!

Bueno lo que os presento hoy es, un timbal de cordero con patatas panadera, este  fue el menú de celebración de mis 32 años con la familia aquí en casa. Tenía ganas de hacer una comida elaboradita, y me vino a la cabeza que Gerard y Silvia había hecho algo así en navidades en casa y nos habían enseñado las fotos a través de su facebook, así que me puse manos a la obra y aquí tenemos el resultado. Las cantidades hoy son un poco exageradas ya que son para 11 personas, así que si lo tenéis que hacer en petit comité os toca hacer cálculos! Espero que os guste.


Els ingredients:

La preparació:

Partint de la recepta que us vaig presentar fa un parell de mesos de espatlla de corder al forn, feta el dia abans a la tarda a poc a poc, un cop fet el corder i quan ja esta una mica fred el fem a bocinets petits i per altra banda reservem el suquet que ha quedat en la safata del forn.

Partiendo de la receta que os puse hace un par de meses de la espalda de cordero al horno, hecha el dia antes por la tarde, con tiempo, y cuando enfría un poco lo hacemos a trozos pequeños y lo reservamos; por otra parte reservamos el jugo que ha quedado en la bandeja.

L'endemà pelem i laminem les patates i la ceba i ho posem tot en una cassola que es vagi fent a poquet a poquet, amb una mica de sal, amb el foc baix que es vagi poxant. I per altra banda preparem els xampinyons, els netegem, els hi traiem el peu, els salpebrem i els posem en una safata per anar al forn amb una mica de sal i les herbes provençals per sobre, així com un raig d'oli d'oliva (poquet) i ho posem al forn a 180º uns 15 minutets. Un cop tot això estigui llest, toca fer els timbals.

El día siguiente pelamos y laminamos las patatas y la cebolla y lo ponemos todo junto en una olla que se vaya deshaciendo poquito a poco, con un poco de sal, con el fuego suave que se vaya pochando. Y por otra parte preparamos los champiñones, los limpiamos, les sacamos la pata, los salpimentamos y los colocamos en una bandeja de horno con un poco de sal, las hierbas provenzales por encima, así como un chorro de aceite de oliva (poquito) y los horneamos a 180º unos 15 minutos. Una vez está todo listo, toca hacer los timbals.

En una de les últimes reunions tupperware vaig comprar-me els anells per fer els timbals, n'hi ha de tres mides, i per aquest cas vaig fer servir el gran. Coloquem un paper de forn a sobre d'una safata i comencem a fer els timbals, en l'aro la meitat de bocinets de corder i la meitat de patata amb ceba, així anem fent els 11 timbals, i els entrem al forn perque vagin agafant temperatura. Mentrestant passem pel xino tot el que va quedar en la safata del forn en la qual vam fer les espatlles de corder i ho posem en una paella amb una cullerada de farina per espessir una miqueta. En el moment de muntar el plat posem un timbal amb un xampinyó i una miqueta del suc que hem passat per la paella.

En una de las últimas reuniones tupperware compré los anillos para hacer timbales, van tres medidas, y para este caso utilicé el grande. Colocamos papel de horno sobre una bandeja y empezamos a montarlos, en el aro, mitad de trocitos de cordero, mitad de patata con cebolla, así vamos haciendo los 11. Los entramos en el horno para que vayan cogiendo temperatura. Mientras pasamos por el chino todo lo que quedó en la bandeja del horno en la cual hicimos el cordero y lo ponemos en una sartén con una cucharada de harina para que espese un poco. En el momento de montar el plato, ponemos un timbal con un champiñon y un poco de jugo que hemos pasado por la sartén.

Realment va triunfar força i espero que a vosaltres també us agradi!

Realmente triunfó bastante y espero que a vosotros también os guste!







No hay comentarios:

Publicar un comentario