miércoles, 8 de octubre de 2014

SORTEIG

Fa uns dies en el facebook de Punts de Colors vaig publicar que tant el blog Punts de Colors com La Cuineta de la Lourdes havien arribat a 12.000 visites i a més a més en el facebook tenia el mateix dia 300 likes, així que tanta casualitat bé mereixien una recompensa per als que em seguiu no?

Hace unos días en el facebook de Punts de Colors publiqué que tanto el blog Punts de Colors como el de La Cuineta de la Lourdes habían llegado a las 12.000 visitas y además en el facebookd tenía el mismo día 300 likes, así que tanta casualidad bien merecían una recompensa para los que me seguís no?

Per a celebrar-ho he cosit un necesser alcolxadet, he tunejat un drap de cuina i a més a més adjunto al pac 3 bobines de fil gütermann (negre, blau i vermell) i 5 canilles. D'aquesta manera uneixo una mica els dos blogs, el de cuina i el de costura, les meves dues facetes.

Para celebrarlo he cosido un neceser acolchadito, he tuneado un trapo de cocina y a demás adjunto en el pac 3 bobinas de hilo gütermann (negro, azul y rojo) y 5 canillas. De esta forma uno un poco los dos blogs, el de cocina y el de cosutra, mis dos facetas.


Per tenir opcions en el sorteig? Doncs bé uns passos molt senzills:
Para tener opciones en el sorteo? Pues bien unos pasos muy sencillos:

1- Seguir a Punts de Colors al facebook aquí(Seguir a Punts de colors en el facebook aquí)
2- Compatir aquesta entrada de facebok . (Compartir esta entrada de facebook))
3- Deixar un comentari i un m'agrada en la mateixa entrada de facebook. Deja un comentario y un me gusta en la misma entrada de facebook.

El sorteig el farem el proper dia 24 d'octubre a les 12.00 del migdia, just el dia abans de la supermega quedada bloguera a Barcelona que ha organitzat Isabel de La Vie en Diy

El sorteo lo haremos el proximo día 24 de octubre a las 12.00 del mediodía, justo el día antes de la supermega quedada bloguera en Barcelona que ha organizado Isabel de La Vie en Diy

No hay comentarios:

Publicar un comentario