sábado, 16 de agosto de 2014

TORTELONI DE RICOTA I ESPINACS AMB CREMA DE XAMPINYONS // TORTELONI DE RICOTA Y ESPINACAS CON CREMA DE CHAMPIÑONES

Mmm.... una altra recepta de pasta, aquest cop però de pasta fresca farcida. En aquest cas enlloc d'utilitzar crema de llet, com veureu vaig utlitzar llet evaporada, que cumpleix la mateixa funció però alhora es conté menys materia grassa; també m'ha agradat molt la textura que ha quedat a la salsa.

Mmm... otra recetadepasta, esta vez pero con pasta fresca rellena. En este caso en lugar de utilizar cremade leche, como veréis he utilizado leche evaporada, que cumple la misma función pero a la vez contiene menos materia grasa; también me ha gustado mucho la textura que ha quedado en la salsa.

Aquesta recepta, és una recepta realment molt fàcil i ràpida de fer, pas per pas, en 20 minutets la tenim més que llesta, això si, recordeu que sempre ha de ser la salsa que esperi a la pasta i no al revés, així que en aquest cas, al tractar-se de pasta fresca la farem a l'últim moment.

Esta receta, es una receta realmente muy fácil y rápida de hacer, paso por paso, en 20 minutitos la tenemos más que lista, eso si, recordad que siempre tiene que serla salsa que espere a la pasta y no al revés, así que en este caso, al tratarse de pasta fresca la haremos en el último momento.


Ingredients
  • 1 paquet de tortelonis frescos farcits (tortelonis frescos rellenos) 
  • 1 pot de xampinyons laminats (champiñones laminados)
  • 2 tires de bacon fumat (bacon ahumado)
  • 150ml de llet evaporada (leche evaporada)
  • orenga (orégano)
  • pebre negre (pimienta negra)
  • nou moscada (nuez moscada)



La preparació:
Comencem saltejant els xampinyons amb un raijolinet d'oli d'oliva, i quan els tenim quasi fets li posem el bacon tallat a bocinets, aquest es fa en un moment i no li cal afegir-hi més oli doncs simplement amb el propi greix es va fent. Quan aquest está fet será el moment d'afegir-li la llet evaporada. Aleshores amb el foc suau deixem una estona que faci xup xup. I mentres posem a bullir l'aigua amb un polsim de sal.

Empezamos salteando los champiñones con un chorrito de aceite de oliva, y cuando los tenemos casi hechos les añadimos el bacon cortado a trocitos, este se hace en un momento y no hace falta añadirle mas aceite pues simplemente con la propia grasa se va cocinando. Cuando este esta hecho sera el momento de añadirle la leche evaporada. Entonces con el fuego suave dejamos un ratito que vaya haciendo chup chup. Y mientras ponemos a hervir el agua con una pizca de sal.

Quan comença a especir li espolvorejem orenga, la nou moscada i pebre, ho tastem i rectifiquem de sal si cal. I en aquest moment quan l'aigua arrenqui el bull hi tirem la pasta i en 5 minutets la tenim llesta (seguir les indicacions del fabricant). 

Cuando empieza a espesar le espolvoreamos el orégano, la nuez moscada y la pimienta, lo probamos y rectificamos de sal si hace falta. Y en este momento cuando el agua arranque a hervir le tiramos la pasta y en 5 minutitos la tenemos lista (seguir las indicaciones del fabricante).

Retirem la salsa del foc i escorrem la pasta. Un cop la tenim llesta ho mesclem tot i ja ho podem servir, si ens agrada per sobre hi podem espolvorejar una mica de parmesà rallat.

Retiramos la salsa del fuego y escurrimos la pasta. Una vez la tenemos lista lo mezclamos todo y ya lo podemos servir, si nos grusta por envima le podemos espolvorear un poco de parmesano rayado.

No hay comentarios:

Publicar un comentario