jueves, 25 de abril de 2013

CIGRONS ESTOFATS // GARBANZOS ESTOFADOS

Avui us ensenyo una recepta de llegums, que és ben senzilla per menjar llegums i no porta massa complicacions a l'hora de fer-la.

Hoy os enseño una receta de legumbres, que es bien simple para comer legumbre y no tiene demasiadas complicaciones en el momento de hacerla.

Els ingredients:
  • 500grs de cigrons cuits (garbanzos cocidos)
  • 1 ceba petita (cebolla)
  • 2 cullerades tomàquet ja fregit (tomate frito)
  • 2 ous durs (huevo duro)
  • 1 gra d'all (ajo)
  • 8 o 10 avellanes (avellanas)
  • brou (caldo)
  • oli (aceite)




La preparació:

En una cassola amb una mica d'oli es sofregeix la ceba tallada petita i quan es comenci a enrossir hi afegim el tomàquet fregit (de vegades faig més sofregit del compte i el congelo e tuppers petits) i tot seguit els cigrons escorreguts.

En una cazuela con un poco de aceite se sofríe la cebolla cortada pequeñita y cuando empiece a dorarse le añadimos el tomate frito (a veces hago mas sofrito y lo congelo en tuppers pequeños) y seguidamente añadimos los garbanzos escurridos.

A part farem una picada al morter amb el gra d'all, les avellanes i el rovell d'un ou dur. Afegirem una mica de brou a la picada per desfer-la i hi tirarem tot el conjunt als cigrons, afegint una mica més de brou i deixant-ho bullir uns 10 minuts tot junt. Per acabar tallarem la clara de l'ou dur a bocinets petits i l'ou sencer a 4 troços i també li posarem. Que faci una mica de xup xup i ja es pot servir.

A parte haremos una picada al mortero con el grano de ajo, las avellanas y la yema de un huevo duro. Añadiremos un poco de caldo en la picada para deshacerla y añadiremos el conjunto a los garbanzos, añadimos un poco mas de caldo i lo dejamos hervir unos 10 minutos todo junto. Al terminar, cortaremos la clara del huevo duro a trocitos i el huevo entero a 4 trozos y también lo juntamos. Que haga un poco de chup chup y ya se puede servir.

BON PROFIT!



2 comentarios:

  1. pues tu tranquilo que os prepararé un pucherito de ellos para cuando lleguéis de una salida en bici...

    ResponderEliminar