lunes, 6 de abril de 2015

NYOQUIS AMB BACON // ÑOQUIS CON BACON

Els nyoquis, és un tipus de pasta que m'agrada força, són boletes de patata que encara no m'he atrevit a fer-los directament jo i els compro congelats o frescos. Aquesta vegada els vaig preparar amb una salsa carbonara.

Los ñoquis, son un tipo de pasta que me gusta mucho, son bolitas de patata que aún no me he atrevido a preparar directamente, yo los compro congelados o frescos. Esta vez los preparé con una salsa carbonara.

Els ingredients:
  • nyoquis (ñoquis)
  • bacon (bacon)
  • llet evaporada (leche evaporada)
  • orenga (orégano)
  • parmesà (parmesano)
  • 1 rovell d'ou (yema de huevo)

La preparació:

Quan faig nyoquis primer faig la salsa, de fet això ho hauriem de fer sempre per tal de menjar la pasta recent feta, ja que vaig sentir d'una cuinera italiana que la salsa es pot esperar però la pasta no. Doncs de la mateixa manera, si bullim els nyoquis i els deixem al colador mentre es fa la salsa, queden tots apegadots.

Cuando hago los ñoquis primero hago la salsa, de hecho esto lo tendríamos que hacer simpre, para poder comer la pasta recién hecha, y que oí de una cocinera italiana que la salsa se puede esperar pero la pasta no. Pues de la misma forma, si hervimos los ñoquis y los dejamos en el colador mientras se hace la salsa quedan todos enganchados.

Aleshores agafem el bacon i el trocejem i passem per la paella fins que estigui al nostre gust, en aquest punt hi afegirem la llet evaporada que necessitem, segons la quantitat de salsa que vulguem fer, abans que agafi massa temperatura i incorporarem el rovell d'un ou i ho remenarem ben remenat, finalment hi espolvorejarem el parmesà i l'orenga al nostre gust i deixarem que espesseixi una miqueta.

Entonces cogemos el bacon y lo troceamos y pasamos por la sartén hasta que esté a nuestro gusto, en este punto añadiremos la leche evaporada que necesitemos, según la cantidad de salsa que queramos hacer, antes de que coja demasiada temperatura le incorporamos la yema de huevo y lo mezclamos bien, finalmente le espolvoreamos el parmesano y el orégano a nuestro gusto y lo dejamos hasta que espese un poco.

En aquest punt bullirem els nyoquis que tarden ben poquet, i un cop vegem que comencen a flotar és que ja els tenim llestos y els podem colar i incorporar-hi la salsa. Ho mesclem bé i ja es pot servir!

En este punto herviremos los ñoquis que tardan poquito, una vez veamos que empiezan a flotar es que ya están listos y los podemos colar e incorporar en la salsa. Lo mezclamos bien y ya se pueden servir!



No hay comentarios:

Publicar un comentario