jueves, 20 de noviembre de 2014

NAPOLITANES DE XOCOLATA // NAPOLITANAS DE CHOCOLATE

Ja feia molts dies que hem rondava pel cap fer napolitanes dolces, ja he fet alguns aperitius amb massa de full salats aquí i aquí, però així dolç i petit no havia fet res. Així que aprofitant que el cap de setmana hi havia els amics del camping per casa vaig aprofitar per fer-ne algunes per esmorzar.

Ya hacía muchos días que me rondaba por la cabeza hacer napolitanas dulces, ya he hecho algunos aperitivos salados con masa de hojaldre aquí i aquí, pero en dulce y pequeño no había hecho nada. Así que aprovechando que el fin de semana tenía a los amigos del camping por casa, aproveché para hacer algunas para el desayuno.

Són realment senzilles de fer i queden molt bones. Aquestes idees són "culpa" del grup de cuina Què cuinem avui? del facebook.

Son realmente sencillas de hacer y quedan muy buenas. Estas ideas son "culpa" del grupo de cocina Què cuinem avui? de facebook.

Els ingredients:
  • 1 massa de full (hojaldre)
  • nutela
  • 1 ou (huevo)

La preparació:

Estenem la massa de full, en el meu cas es rectangular així que la parteixo per la meitat a lo llarg, aleshores tallem parts d'uns 3 cm d'ample i ens quedarà tota la massa en rectangles (a mi me'n surten 16).

Extendemos el hojaldre, en mi caso rectangular, así que lo parto por la mitad a lo largo, y entonces cortamos partes de unos 3 cm de ancho y nos quedará toda la masa en rectángulos (a mi me salen 16).

En una punta de cada porció li untem una mica de nutela i ho enrosquem desde la part de nutela, aleshores presionem una mica els extrems (tot i que després quan s'infli la massa de full pujarà una mica). Amb un ou batut, les pintarem per sobre.

En una punta de cada porción le untamos un poco de nutela y lo enroscamos desde la parte de la nutela, entonces presionamos un poco en los extremos (aunque después cuando se hinche el hojaldre subirá un poco). Con un huevo batido, las pintamos por encima.

Ho enformen amb el forn a 180º (previament preescalfat) durant uns 10 minuts o fins que vegem que la massa s'ha enrrossit i la tenim a punt.

Lo horneamos a 180º (previamente precalentado) durante 10 minutos o hasta que veamos que la massa se ha dorado y la tenemos a punto.



No hay comentarios:

Publicar un comentario