martes, 11 de noviembre de 2014

M-PRESS PER FER CROQUETES

Em fa gràcia ensenyar-vos un dels gatgets que he comprat últimament a Tupperware per fer croquetes/canalons/varetes, etc... La recepta de les croquetes ja us la vaig ensenyar aquí, però per fer-les sempre era una mica pringós el tema i gràcies al M-press ens facilita la feina i molt (vull deixar clar que no m'enduc cap comissió per això eh? jiji, simplement que vaig quedar encantada amb la compra i us ho volia transmetre) 

Me hace gracia enseñaros uno de los gatgets que he comprado últimamente en Tupperware para  hacer croquetas/canalones/varitas, etc... La receta de las croquetas ya os la enseñé aquí, pero para hacerlas siempre era un poco pringoso el tema y gracias al M-Press nos facilita el trabajo y mucho (quiero dejar claro que no me llevo ninguna comisión por eso eh? jijij, simplemente quedé encantada con la compra y os lo quiero transmitir)


Coloquem la massa a l'interior de l'aparell i amb tot col·locat al seu lloc, anem presionant amb la peça blava i ens sortira per sota tres tires cilindriques de massa, aleshores ajudant-nos d'un ganivet, utilitzem la part inferior com a guia, en tallem els cilindres a la mida que vulguem (canaló, croqueta, etc...).

Colocamos la masa en el interior del aparato y con todo colocado en su sitio, vamos presionando con la pieza azul y nos saldrán por a bajo tres tiras cilindricas de masa, entonces ayudandonos de un cuchillo, y utilitzando la parte inferior como guía, cortaremos los cilindros a la medida que queramos (canalón, croqueta, etc...)

Arribat en aquest punt ja només ens cap passar cada croqueta per ou i pa rallat i ja les tenim llestes com les que us ensenyo, per posar-les o bé al forn o en una paella amb abundant oli calent (això us ho deixo a la vostra elecció)

Llegado este punto ya sólo nos falta pasar cada croqueta por huevo y pan raado y ya las tenemos listas como las que os enseño, para ponerlas en el horno o bien en una sartén con abundante aceite caliente (esto ya os lo dejo a vuestra elección).


No hay comentarios:

Publicar un comentario