miércoles, 17 de septiembre de 2014

RUTA DEL PINTXO FORADAT (PART I)

Aquest mes de setembre, a Montbrió estem tornant a disfrutar de la Ruta del Pintxo Foradat, així que durant aquests dies, qualsevol hora es bona per apropar-nos als bars i restaurants que hi col·laboren a tastar la tapa que ens ofereixen.

Este mes de septiembre en Montbrió estamos volviendo a disfrutar de la Ruta del Pintxo Foradat, así que durante estos días, cualquier hora es buena para acercarnos a los bares y restaurantes que colaboran para probar la tapa que nos ofrecen.


  1. La Manduca: Mini hamburguesa complerta (mini hamburguesa completa). Aquesta ens va sorprendre molt, ja que tot i que és una complerta (tomàquet, ceba, bacon), en aquest cas el pa és molt bo i cruixent. Esta nos sorprendió mucho, puesto que aunque es una completa (con tomate, cebolla i bacon), en este caso el pan es muy bueno y crujiente.


 2. El Raconet. Bacallà amb verdures (bacalao con verduras). Una altra de les coses delicioses que fa el Pablo, realment bo i de bons contrastos, salat i dolç, el secret? Li haureu de preguntar com vaig fer jo! jijij Otra de las cosas deliciosas que hace Pablo, realmente bueno y de buenos contrastes, salado y dulce, el secreto? Se lo tendréis que preguntar como hice yo!



3. El Quijote. Calamarsets amb romesco (Chipirones con romesco) D'aquest no n'esperava menys, és molt bo i molt gustós, de fet les cassoles en són l'especialitat de la cuina, els calamarsets molt tovets i la salsa molt gustosa. De este no esperaba menos, es muu bueno y muy gustoso. de hecho las cazuelas son la especialidad de la cocina, los chipirones muy blanditos y la salsa muy gustosa.



4. Vedegust. Pa de vidre amb pernil, truita, formatge i pebrot (pan de cristal con jamón, tortilla, queso y pimiento). Donat que el Vedegust es una pastisseria/cafeteria, un dels elements principals d'aquest pintxo és el pa de vidre i en aquesta ocasió l'han complementat molt bé, amb una lamina fina de truita de patata, formatge, pernil salat i per sobre un pebrot cuit, tot calentet... el conjunt boníssim!  Puesto que Vedegust es una pasteleria/cafeteria, uno de los elementos principales de este pincho es el pan de cristal y en esta ocasión lo han complementado muy bien, con una lámina fina de tortilla de patata, queso, jamón y por encima un pimiento cocido, todo calentito... el conjunto buenisimo!



5. L'Arc. Pintxo de pernil amb formatge i truita  (pincho de jamón con queso y tortilla). En un primer moment aquest no em cridava massa l'atenció, però cert és que aquest l'he reptit diferents dies! jiji. És un rollet fet de una crep de truita, amb pernil salat i formatge, calentet i sobre una llesca de pa amb tomàquet molt tendre. En un primer momento este no me llamaba demasiado la atención, pero cierto es que este ya lo he repetido diferentes dias! jijiji. Es un rollito huecho de crep de tortilla con jamón y queso, calentito y sobre una rebanada de pan con tomate muy tierno.



En uns dies us ensenyo la resta, a veure si trobem una estoneta i vaig a fer les que em falten.

En unos días os enseño el resto a ver si encontramos un ratito y vamos a hacer las que me faltan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario