lunes, 28 de marzo de 2016

POSTRE DE XOCOLATA AMB NATA // POSTRE DE CHOCOLATE CON NATA

Avui és el torn d’ensenyar-vos un postrede la thermomix, un postre per xupar-se els dits!! És un postre de xocolata i per sobre li podem posar nata muntada i aleshores es converteix en una copa de xocolata i nata genial. La recepta la vaig agafar del blog de Velocidad Cuchara, però realment és culpa de l’èxit que aquest postre ha tingut en un grup de facebook, el fet que m’ha fet decidir a fer-lo… I sens dubte que el repetirem segur!!

Hoy es el turno de enseñaros un postre de la thermomix, un postre que está para relamerse los dedos!! Es un postre de chocolate y por encima le podemos poner nata montada y entonces se convierte en una copa de chocolate y nata genial. La receta la cogí del blog de Velocidad Cuchara, pero realmente es culpa del éxito que este postre ha tenido en un grupo de facebook, lo que me ha hecho decidir en hacerlo… Y sin duda alguna que lo repetiré seguro!!



Els ingredients:
  • 3 ous mitjans (huevos medianos)
  • 100grs de Colacao o Nesquick (colacao o Nesquick)
  • 20 grs de maicena o farina (maicena o harina)
  • 50 grs de sucre (azúcar)
  • 1 punteta de sal (sal)
  • 700 grs de llet (leche)

La preparació:


Introduirem en un primer moment 500 grs de llet juntament a tots els altres ingredients en el got de la Thermomix i programarem 8 min / 90º / velocitat 4.

Agregarem ara els 200 grs de llet restants i ho mesclarem tot uns quants segons a velocitat 9, després programarem 4 min / 90º / velocitat 4

Posarem la preparació en gotets i esperarem que es refredin, aleshores els podem introduir a la nevera. Quan els haguem de menjar, els afegirem per sobre nata muntada.

Introduciremos en un primer momento 500 grs de leche juntamente con todos los otros ingredientes en el vaso de la Thermomix y programaremos 8 min / 90º / velocidad 4.

Agregaremos ahora los 200 grs de leche restantes y lo mezclamos todo unos segundos en velocidad 9, y después programaremos 4 min / 90º / velocidad 4.

Pondremos la preparación en vasitos y esperaremos a que se enfríen, entonces los podemos meter en la nevera. Cuando los tengamos que comer, les añadiremos por encima nata montada,

 

2 comentarios: