miércoles, 2 de julio de 2014

LLOM AMB SALSA DE PASTANAGA // LOMO EN SALSA DE ZANAHORIA

Avui us porto una recepta que vaig fer fa uns dies, amb la meva obstinació a tastar noves receptes, cuinar ingredients de forma diferent, doncs aquí en tenim una altra. El resultat és molt bo, la veritat es que m'esperava que quedés diferent i em va sorprendre positivament.

Hoy os traigo una receta que hice hace unos días, con mi obstinación en probar nuevas recetas, cocinar ingredientes de forma diferente, pues aquí tenemos otra. El resultado es muy bueno, la verdad es que me esperaba que quedase diferente y me sorprendió positivamente.

Ingredients:
  • 8 trossos de llom (trozos de lomo)
  • 1 ceba (cebolla)
  • 8 pastanagues (zanahorías)
  • 1 copa de vi blanc (vino blanco)
  • oli d’oliva (aceite de oliva)
  • sal (sal)
  • pebre (pimienta)



Preparació:

Si voleu fer més via per preparar aquesta recepta de llom amb salsa de pastanaga i ceba, podeu fer la salsa amb la Thermomix, ara bé, també la podem fer fàcilment en una cassola com faig jo; prèviament haureu de picar la ceba i les pastanagues amb una picadora per separat, aleshores daurarem la ceba dins la cassola amb oli d’oliva, quan comença a daurar-se, hi afegirem la pastanaga, la copa de vi blanc i ho rectificarem de sal.

Si queréis ir más rápido para preparar esta receta de lomo en salsa de zanahoria y cebolla, se puede hacer la salsa con la Thermimix, aunque también la podemos hacer facimente en una cazuela como lo hago yo; previamente picaremos la cebolla y las zanahorias con la picadora por separado, entonces doraremos la cebolla en la cazuela con el aceite de oliva, cuando empieza a dorarse, añadiremos la zanahoria, la copa de vino blanco y lo rectificaremos de sal.

Mentrestant podem preparar el llom. Hi ha gent que fica el llom dins la cassola amb la salsa, però jo prefereixo marcar-lo a la paella o la planxa previament salpebrats i després ficar-ho dins la salsa i que s’acabi de fer a poc a poc. En mitja hora hauríeu de poder tenir el plat acabat. 

Mientras podemos preparar el lomo. Hay quien pone el lomo dentro de la cazuela con la salsa, pero yo prefiero marcarlo antes en la sartén o la pancha previamente salpimentados y después juntarlo dentro de la salsa y que termine de cocinarse lentamente. En media hora tendríais que tener el plato terminado.


BON PROFIT!

QUE APROVECHE!


No hay comentarios:

Publicar un comentario