martes, 19 de marzo de 2013

CREMA DE LLIMONA / CREMA DE LIMÓN

Avui es el torn d'un postre, tot i que jo també ho faig servir com un previ al postre, ja que com podreu comprovar en les imatges  en serveixo poca quantitat. També ho podem servir entre plats, per fer baixar, com si fós el sorbet que ens serveixen als restaurants en els àpats copiosos. A veure què us sembla. Amb les quantitats que hi ha a continuació ens surt crema per a 10 copes aproximadament segons la foto, uns 4 dits de crema per copa.

Hoy es el turno de un postre, aunque yo lo usé como un previo al postre, ya que como podréis comprobar en las imágenes, sirvo poca cantidad. También lo podemos poner entre platos, para "hacer bajar", como si fuese el sorbete que nos sirven en los restaurantes en las comidas copiosas.  A ver que os parece. Con las cantidades que hay a continuación nos sale crema para 10 copas aproximadamente según la foto, unos 4 dedos de crema por copa.

Els ingredients:
  • 3 ous sencers (huevos enteros)
  • 3 rovells ( yemas )
  • 12 cullerades de sucre (cucharadas de azúcar)
  • la pell d'1 llimona (puel de limón)
  • 2 gots d'aigua + 3/4 de got (vasos de agua)
  • 2 cullerades de maizena (maizena)
  • 1 got de suc de llimona (zumo de limón)

La preparació:
Dins d'un cassó s'hi posa: els ous (tot), el suc de llimona, el sucre i es bat, després s'hi afegeix l'aigua i la pell de la llimona rallada i es remena. Quan esta ben barrejat es posa al foc i sense deixar de remenar fins que arrenca el bull, serà aleshores quan hi posarem la maizena desfeta en les tres parts d'aigua, tornem a remenar-ho tot fins que bulli, es retira del foc, i s'omplen les copes, quan la mescla estigui freda ho posarem a la nevera perque quedi pres i agafi consistència.

Dentro de un cazo ponemos: los huevos (todo), el zumo de limón, el azúcar y se bate, luego se le añade el agua y la piel del limón rayada y se mezcla. Cuando ya esta bien mezclado se pone en el fuego y sin dejar de remover hasta que le de un hervor, será entonces cuando le pondremos la maizena desecha en las 3 partes de agua, y volvemos a mezclarlo todo hasta que hierva, se retira del fuego y se llenan las copas, cuando la mezcla esté fría lo pondremos en la nevera para que cuaje y coja consistencia.



BON PROFIT!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario