miércoles, 20 de marzo de 2013

CONILL AMB CEBA / CONEJO ENCEBOLLADO

De receptes amb conill ja veureu que no en faig massa, perquè es una carn que tot i que és molt sana pel seu escas nivell de greix, a mi no em fa el pes, i ja se sap que els gustos influeixen... Aquesta recepta la vaig treure d'internet, concretament de la pàgina www.receptes.cat

De recetas con conejo ya veréis que no hago demasiadas, porque es una carne que aunque muy sana por su escaso nivel de grasa, a mi no me gusta, y ya se sabe que los gustos influyen... Esta la vi en internet, concretamente en la página www.receptes.cat

Els ingredients:
  • Mig conill tallat a trossos mitjans (medio conejo troceado)
  • 4 cebes blanques grosses (cebollas grandes)
  • 2 fulles de llorer (laurel)
  • 1 copeta de conyac (coñac)
  • oli d'oliva verge (aceite de oliva)
  • sal i pebre negre (sal y pimienta negra)



La preparació:
Es salpebra el conill i es reserva, després es pelen les cebes, es tallen per la meitat i les posem en un bol cobertes d'aigua, passats 5 minuts, les traurem de l'aigua i les tallarem a làmines fines (això es fa per no plorar mentre que es tallen).

Salpimentamos el conejo y lo reservamos, después se pelan las cebollas y se cortan por la mitad, las ponemos en un bol cubiertas de agua, y pasados 5 minutos, las sacamos del agua y las cortamos a láminas (es lo hacemos por no llorar mientras las cortamos).

En una cassola, hi posem oli d'oliva una mica generós, i quan estigui calent poseu a rostir el conill. Quan es comenci a tornar doradet, el traiem i el reservem; aleshores en el mateix oli hi posem la ceba per caramelitzar-la juntament amb dues fulles de llorer, es tapa la cassola i es deix perque es faci a poc a poc a foc lent remenant-ho de tant en tant. Quan la ceba comenci a tornar-se transparent, li afegiu la copeta de conyac.

En una cazuela, ponemos el aceite de oliva un poco generoso, y cuando este caliente ponemos el conejo a dorar. Cuando se empiece a dorar, lo sacamos y reservamos; entonces en el mismo aceite ponemos la cebolla a caramelizar, junto con las dos hojas de laurel. Se tapa la cazuela y se deja que se haga despacito, a fuego muy lento removiendo de vez en cuando. Cuando la cebolla empiece a volverse transparente, le añadimos la copita de coñac.

Anem controlant i quan la ceba va agafant un color marronet, hi afegim el conill. Ho remenem i tapem la cassola i es continua fent a foc lent, es remena de tant en tant.

Vamos controlando y cuando la cebolla vaya cogiendo un color marrón, le añadimos el conejo. Lo removemos y tapamos la cazuela y se sigue haciendo a fuego lento, se remueve de vez en cuando.

Quan la ceba ja ha agafat el color marró, com la carn, ja es pot apagar el foc. Deixeu-lo tapat uns 5 minutets més que acabi de fer el xup xup i ja es pot servir.

Cuando la cebolla ya haya cogido el color marrón, como la carne, ya podemos apagar el fuego. Lo dejamos tapado unos 5 minutos mas para que termine el chup chup y ya se puede servir.

BON PROFIT!!!

BUEN PROVECHO!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario