jueves, 17 de enero de 2013

ALBERGINIES DE CARN / BERENJENAS DE CARNE



Avui una de verdura i carn, realment el temps que m'ha donat la maternitat l'he aprofitat per a fer altres plats en el nostre dia a dia que abans ni hem plantejava, ara he comprovat que no n'hi ha per tant i que no és complicat de fer, només fa falta organització!

Hoy una de verduras y carne, realmente el tiempo que me ha dado la maternidad la he aprovechado para hacer otros platos en nuestro día a día que antes ni me planteaba, ahora he comprobado que no hay para tanto y que no es complicado de hacer, sólo hace falta organización!

Els ingredients (per dues persones):
- 2 alberginies (bernjenas)
- 125g de xampinyons (champiñones)
- 1/2 ceba (cebolla)
- sal (sal)
- oli (aceite)
- 50g de pebrot verd (pimiento verde)
- 300g de carn picada (carne picada)
-100g de tomàquet (tomate)
- pebre (pimienta)
- formatge per gratinar (queso para gratinar)


La preparació:
Posarem a precalentar el forn a 180º. Aleshores tallarem les albergínies en dues mitats i amb un ganivet farem uns talls per llarg i ample sense trencar la pell i les entrem al forn amb sal i oli durant 30 min. Mentrestant netejem els xampinyons i els piquem i reservem, tallem la ceba molt fineta i la posem en una paella gran amb sal i oli i la sofregim 5 min. hi afegim el pebrot verd i ho fregim 5 min. més. seguidament hi posem els xampinyons trossejats i ho tindrem 10 min. més al foc. Després hi posarem la carn picada i anirem remenant per tal que la carn es separi bé  i hi afegirem una mica més de sal i ho fregirem tot junt uns 10 min. més o bé fins que la carn perdi el color de crua.

Ponemos a precalentar el horno a 180º. Entonces cortamos las berenjenas en dos mitades y con un cuchillo hacemos unos cortes por largo y ancho sin romper la piel y las entramos al horno con sal y aceite durante 30min. Mientras limpiamos los champiñones, los picamos y los reservamos, cortamos la cebolla muy fina y la ponemos en una sartén grande con sal y aceite y la sofreímos durante 5 min. Añadimos entonces el pimiento verde y lo freímos 5 minutos más, seguidamente ponemos los champiñones troceados y lo tendremos 10 minutos más en el fuego. Luego pondremos la carne picada y iremos removiendo para que la carne se separe bien y pondremos un poco más de sal; lo freiremos todo junto unos 10 min más o hasta que la carne pierda el color de cruda.

Després buidarem els albergínies i ho afegirem a la preparació anterior juntament amb el tomàquet i es cou tot junt 5 min. S'hi afegeix sal i pebre i es reomplen les albergínies, per sobre i espolvorejem el formatge rallat per gratinar i ho posem al forn 10 min. a 120º mentres que els últims 4 minuts es posa el grill perque es gratinin per sobre.

Luego vaciamos las berenjenas y lo añadiremos a la preparación anterior junto con el tomate  y se cuece todo junto unos 5 minutos. Rectificamos de sal y pimienta y se rellenan las berenjenas, por encima espolvoreamos el queso para gratinar y lo horneamos 10 minutos a 120º mientras que los últimos 4 minutos se pone el grill para que se gratinen por encima.

BON PROFIT!!

QUE APROVECHE!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario