martes, 12 de noviembre de 2013

LASSANYA DE BOLETS

Avui, per dinar una innovació! Tenía moltes ganes de provar de fer lassanya o canelons de bolets però no trobava cap recepta ja feta que m'acabés de fer el pes, els que em coneixeu ja sabeu que sóc una mica tiquis miquis o llepafils, no m'agraden totes les coses i per tastar-les m'han de venir de gust. Així que m'he posat mans a l'obra, i a partir d'una recepta qualsevol de canalons de bolets, he fet la meva versió per la lassanya, posant i traient ingredients. 

Si cliqueu a sobre de la beixamel anireu a parar a la meva manera de fer-la.

El resultat doncs molt curiós, us animo a fer-la ja que és moooolt senzilla de fer, no comporta hores i hores de preparació i al final doncs un plat molt "resultón" que dirien en castellà.

A més a més he estrenat el meu ULTRA PRO per la lassanya de tupperware! m'encanta.



Els ingredients (2 pers):
  • 6 plaques de lassanya precuita
  • 1 ceba
  • 500 grs de bolets variats
  • 2 alls
  • beixamel
  • pebre negre (o de colors)
  • orenga
  • nou moscada
  • formatge rallat

La preparació:

Tallem i trocejem la ceba ben fineta i la passem per la paella juntament amb l'all. Mentrestant preparem els bolets, jo per aquesta recepta vaig fer servir una bossa de barreja de bolets d'Eismann de 1/2 kg, els posema descongelar i si n'hi ha algun bocí massa gran el trocejem ja que és el que després ens trobarem quan els menjem. Un cop la ceba i l'all agafen color és el moment de posar-hi els bolets i els fem a foc lent.

Preparem les plaques de lassanya, (els que em seguiu ja sabeu que utilitzo les precuites). I aleshores és el moment de preparar la beixamel, mentre els bolets es van coent; un cop estan llestos hi afegim 4 o 5 cullerades de beixamel i ho remenem bé, i hi posem un posim d'orenga i nou moscada, una mica de pebre i ho rectifiquem de sal.

Agafem les plaques de lassanya i les posem, en el meu cas en la ultrapro (un recipient per al forn de tuperware), al fons pero hi poso una mica de beixamel i l'escampo bé, posem un parell de plaques i una capa del preparat de bolets, a sobre una cullerada de beixamel, i una capa de lassanya, i repetim, preparat, beixamel i lassanya, finalment per sobre i espolvorejem formatge rallat i cap al forn que tot plegat agafi temperatura i es possi ros gratinant-ho.


BON PROFIT!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario