miércoles, 30 de octubre de 2013

RACONET DE COSTURA

Avui us porto una entrada ben diferent, no es pas de cuina, sinó de costura. Els que em coneixeu ja sabeu que fa menys d'un any que m'he endinsat en aquest món fabulós del fil i l'agulla tot i que la màquina de cosir fa uns tres anys que la tinc, me la vaig anar a comprar un diumenge al Lidl amb un rampell d'aquells que m'agafen de tant en tant de compra compulsiva!! jijijii.... I que contenta que estic ara d'ella!! Va genial i és molt completeta per les coses que faig de moment.

Us vull ensenyar cosetes que he anat fent tant jo soleta a casa com a Cosetes de Cambrils en el curs que hi faig els dilluns a la tarda.

Abans però vull compartir un post que he descobert per a petits projectes i no me n'he pogut estar i m'hi he apuntat, així que us recomano que també ho feu, així que si cliqueu en la següent imatge us informareu!!


I aquí us ensenyo un dels meus projectes que he fet des de zero, un mussol la mar de simpàtic i que té unes butxaques a la part de davant per a poder-hi posar els comandaments a distància o els telèfons mobils o tot allò que se us ocurreixi.


L'últtim projecte acabat al Club Cosetes al curs de costua és una funda per la màquina de cosir, ja que les que van de sèrie solen ser de plàstic molt finet i duren poc, així que amb l'ajuda de la Isabel, totes les xiques del curs ens vam posar mans a l'obra i aquí podeu veure el meu resultat, la funda té una butxaca per guardar/transportar el pedal i per la part del darrere una butxaca simple per a posar-hi la llibreta dels apunts de costura.


També estic seguint el curs on-line de la Chita Lou, que amb els seus videos, les seves explicacions, els tutorials i el grup de facebook que s'ha montat també he estat capaç de cosir per exemple aquesta bossa tote bag reversible!! I estic la mar de contenta!


Un altre dia us ensenyaré els meus progressos amb el ganxet! Això si que no m'ho esperava!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario