jueves, 13 de octubre de 2016

QUICHE DE TOMÀQUETS I FORMATGE DE CABRA // QUICHE DE TOMATES Y QUESO DE CABRA

Feia dies eh que no estava per aquí? Doncs imagineu tot el que tinc per ensenyar-vos!! Començo amb una quiche diferent a totes les altres que faig, una quiche de tomàquets i formatge de cabra.

¿Hacía días eh que no estaba por aquí? Pues imaginad todo lo que tengo por enseñaros!! Empiezo con una quiche diferente a todas las otras que hago, una quiche de tomates y queso de cabra.


Els ingredients:

Per la massa:
  • 225 gr. farina de blat (harina de trigo)
  • 100 gr. de mantega tallada a daus (mantequilla cortada en dados)
  • Mitja culleradeta de sal (media cucharadita de sal)
  • 4 cullerades d'aigua freda (cucharadas de agua fría)
Per al farcit:
  • 1 rull i mig de formatge de cabra dels petits (rulo y medio de queso de cabra de los pequeños)
  • 14 tomàquets xerri (tomates cherry) 
  • Mitja ceba (media cebolla)
  • 200 ml. de nata líquida per cuinar (nata líquida para cocinar)
  • 2 ous L o 3M (huevos L o 3 si son M)
  • Una mica de sal (una pizca de sal)
  • Pebre recent mòlt (Pimienta molida)
  • Orènga (Orégano)



La preparació:

El primer que farem serà preparar la massa que farà de base. Hem de mesclar la mantega tallada en troços amb la farina, no s'ha d'amassa, s'ha d'anar esbocinant la mantega entre la farina, fins que no quedi cap troç de mantega gran, quedará com si fós un pa rallat molt irregular. Quan estigui tot ben barrejat afegirem la sal i les cullerades d'aigua,  amassarem mentre afegim l'aigua. Formem una bola i l'envolicarem en paper film, i la deixarem reposar a la nevera durant uns 35 minuts, perque s'endureixi.

Primero prepararemos la masa que hará de base. Tenemos que mezclar la mantequilla cortada en trozos con el harina, no hay que amasarlo, hay que ir desmigando la mantequilla entre el harina, hasta que no quede ningún trozo de mantequilla grande, quedará como si fuese un pan rallado muy irregular. Cuando esté todo bien mezclado añade la sal y las cucharadas de agua, amasa mientras añades el agua. Forma una bola y envuélvela en papel film, y deja reposar en la nevera unos 35 minutos, para que se endurezca.

Preescalfarem el forn a 200º. 

Precalienta el horno a 200º.

Passat el temps, estirem la massa (una idea es fer-ho entre dos trocets de film transparent, perque no s'enganxi), aleshores forrem un motlle per a quiche, de la vora deixem que sobresurti una mica per sobre del motlle, ja que quan es cou tendeix a encongir. Punxarem tota la superfície amb una forquilla i ho enfornarema 180º durant 15 minuts. i ho reservarem.

Pasado el tiempo, estiramos la masa (la idea es hacerlo entre dos trozos de film transparente, para que no se pegue), entonces forramos un molde para quiche, del borde dejaremos que sobresalga un poco por encima del molde, por que al hacerse en el horno va a menguar un poco. Pinchamos toda la superficie con un tenedor y hornea a 180º durante 15 minutos i lo reservaremos.

Ofegarem una mica la ceba picada molt fineta amb un a miqueta de sal fins que estigui transparent. Tallarem el formatge en medallons una mica amples i els tomàquets xerri per la meitat. Batrem els ous amb la nata i afegirem una miqueta de sal y de pebre negra acabada de moldre.

Pocharemos la cebolla picada muy finita con una pizca de sal hasta que esté transparente y cortaremos el queso de cabra en medallones que sean un poco anchos y los tomates cherry a la mitad. Batimos los huevos con la nata y añadimos una pizca de sal y de pimienta negra recién molida.

Preparem el muntatge, colocarem els troços de formatge, en tota la vora fet un cercle i altres per completar l'interior, per sobre del formatge hi posarem la ceba y després els tomàquets entre els forats que ha deixat el formatge. 

Prepara el montaje. Coloca los trozos de queso en todo el borde, haciendo un círculo y otros para completar el interior, per sobre el queso extiende la cebolla y luego coloca los tomates entre los huecos que ha dejado el queso. 


Cubrim tot amb la mescla de nata i ous i ho espolvorejarem amb orènga, i ho enfornem durant 20 minuts a 180º, quan estigui cuallat ho deixarem atemperar i ho desmotllarem.

Cubre todo con la mezcla de nata y huevos y espolvorea con orégano, lo horneamos 20 minutos a 180º, y cuando esté cuajado deja templar y desmolda.



No hay comentarios:

Publicar un comentario