viernes, 12 de marzo de 2010

EMPANADA DE ATÚN

Aquesta recepta és d'una amiga i des que la he provat ja l'hem fet diverses vegades, espero que també us agradi a vosaltres.

Esta receta es de una amiga y desde que la probé que ya la he hecho varias veces, espero que os guste también a vosotros.


Els ingredients


- 1 massa de full (masa de hojaldre)
- 2 llaunes d'atun (latas de atún)
- 2 ous (un bullit i un altre per pintar) (huevos, uno hervido y el otro para pintar)
pebrot vermell a tires (pimiento rojo a tiras)
- olives verdes sense pinyol (aceitunas verdes sin hueso)
- ceba (cebolla)
- tomàquet natural triturat (tomate natural triturado)


La preparació


Es pica i sofregeix la ceba, quan ja estigui toveta li afegim l'atun, l'ou dur a trocets, el pebrot vermell i les olives també a trocets, es remena tot i li afegim 3 o 4 cullerades de tomàquet per a lligar el farcit.


Se pica y sofríe la cebolla, cuando ya esté blandita le añadimos el atún, el huevo duro a trocitos, el pimiento rojo a tiras i las aceitunas también a tiras, se remueve todo y le añadimos 3 o 4 cucharadas de tomate natural y ya tenemos el relleno.

Mentrestant agafem la massa i la tallem en dues meitats, la que ens ha de servir de base la punxem per evitar que pugi, per sobre li posem el farcit i amb l'altra meitat la posem per sobre i amb una forquilla la sellem pels quatre costats. Finalment la pintem amb l'ou i la posem al forn (previament precalentat) a 180º durant 20 minutets.

Mientas cogemos la masa y la cortamos en dos mitades, la que nos tiene que servir de base la pinchamos para evitar que suba, por encima le ponemos el relleno y con la otra mitad la ponemos por encima y con un tenedor la sellamos por los cuatro costados. Finalemente la pintamos cobn el huevo y la entramos al horno (previamente precalentado) a180º durante 20 minutos.

En el cas de la foto, vaig partir la massa en 4 parts per a fer dues empanades individuals enlloc d'una de gran.

En el caso de la foto, partí la massa en 4 partes para hacer dos empanadillas individuales en lugar de una grande.





Bon profit!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario