miércoles, 14 de enero de 2015

POSTRE DE LLIMONA // POSTRE DE LIMÓN

Tenim el llimoner ple de llimones, per petit que és, és molt productiu, així que aquests dies estic buscant receptes per poder-ne gastar. Vaig trobar-ne diferents de postres però més o menys tots en forma de crema. Així que mirant que tenía jo al rebost vaig provar aquest postre i el resultat es genial. Queda una mica àcid però molt bo. Inclos podriem fer solament la crema i posar-la en terrines sense la base de galetes.

Tenemos el limonero lleno de limones, por pequeño que es, es muy productivo, así que estos días estoy buscando recetas para poder gastarlas. Encontré diferentes postres pero más o menos todos en forma de crema. Así que mirando que tenía yo en la despensa probé este postre y el resultado es genial. Queda un poco ácido pero muy bueno. Incluso podríamos hacer solamente la crema y ponerla en terrinas sin la base de galletas.

Els ingredients:
  • 400 ml de suc de llimona natural (zumo de limón natural)
  • 450 grs de llet condensada (leche condensada)
  • 200 grs de llet evaporada (leche evaporada)
  • 1 tub de galetes maria dorada (1 tubo de galletas maría dorada)
  • 100 grs de mantega (mantequilla)

La preparació:

Desfem la mantega i piquem les galetes amb la picadora, i ho barrejem. Aleshores agafem aquesta preparació i la posem en el fons d'un motlle i l'introduïm a la nevera.

Derretimos la mantequilla y picamos las galletas con la picadora, y lo mezclamos. Entonces cogemos esta preparación y la ponemos en el fondo de un molde y la introducimos en la nevera.

Un cop tenim les llimones espremudes, barrejem el suc amb la llet condensada amb la batedora per tal que s'integrin les dues textures. Veurem que poc a poc augmenta una mica de volum aquesta mescla, serà aleshores quan hi afegirem la llet evaporada i ho seguim barrejant.

Una vez tenemos los limones exprimidos, mezclamos el zumo con la leche condensada con la batidora para que se integren las dos texturas. Veremos que poco a poco aumenta un poco el volumen de esta mezcla, será entonces cuando le añadiremos la leche evaporada y lo seguimos mezclando.

Quan aquesta preaparació està llesta la posem a sobre de la massa que teníem a la nevera i la hi tornem a posar dins. Deixarem que reposi unes quantes hores, inclos és millor d'un dia per l'altre.

Cuando esta preparación esta lista, la colocamos encima de la masa que teníamos en la nevera y la volvemos a poner dentro. Dejaremos que cuaje unas cuantas horas, incluso es mejor de un día para otro.




No hay comentarios:

Publicar un comentario